Oferim servicii specializate de terapie comportamentală (ABA), terapie cognitiv-comportamentală şi logopedie copiilor cu dizabilități, în vederea dezvoltării abilităților cognitive, sociale și emoționale și a comportamentelor adaptative mediului în care trăiesc.
Stabilirea unui program de intervenție personalizat
Implementarea planului de intervenție personalizat în cadrul Centrului ADD
Coordonarea terapiei la domiciliul copilului
Terapie comportamentală (ABA)
Intervenție timpurie
Terapie cognitiv-comportamentală
Logopedie
Terapie de integrare senzorială
Kinetoterapie
Kinetodance
Terapie 3C
Grupuri de socializare
Consiliere psihologică și psihoterapie
Intervenție terapeutică în cadrul grădiniței / școlii
Parenting
Evaluarea inițială este importantă pentru stabilirea nivelului de dezvoltare al copilului și pentru alcătuirea unui plan de intervenție corect. Reevaluarea se face periodic, la un interval de 6-8 luni, pentru monitorizarea progresului și pentru stabilirea următorilor pași:
Intervenția terapeutică – îi implică atât pe copii, cât și pe părinți. Considerăm că succesul unei intervenții apare atunci când copilul reușește sa generalizeze informațiile asimilate în cadrul ședințelor de terapie și în mediul lui de acasă. De accea, părinții au un rol foarte important și ne dorim ca aceștia să învețe cum să-și stimuleze copii, cum să se joace și să profite de timpul petrecut împreună.
În funcție de gradul de afectare – copiii au nevoie de un program terapeutic care poate avea o frecvență de o ședință pe saptamană(în cazul copiilor ce prezintă ușoare tulburări de pronunție sau probleme de adaptare minore), până la ședințe de 3-4 ore pe zi (în cazul copiilor afectați grav – autism sever, întârzieri în dezvoltare etc). Aceștia din urmă au nevoie de terapie individuală intensivă, terapie de grup, logopedie, kinetoterapie și consiliere familială.
Cu Cine Lucrăm
Copii cu întarziere în dezvoltare;
Copii cu tulburări de dezvoltare (Tulburare de Spectru Autist, Tulburări Pervazive de Dezvoltare, Sindrom Asperger, Sindrom Down, Sindrom Williams, etc);
Copii cu tulburări de limbaj (dislalii, tulburări de ritm și fluență, dislexo-disgrafii, tulburări de limbaj specifice în autism și ADHD);
Copii cu ADHD;
Copii cu probleme de integrare în colectivitate (grădiniță, școală);